МЕТОДОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ЦИФРОВИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.1.20.33

Ключові слова:

інвестиції, цифрова економіка, управління інвестиціями, рекурсивна модель

Анотація

У статті досліджуються проблеми цифрових трансформацій управління інвестиціями на підприємстві, із виокремленням інструментальної бази на основі системної економічної теорії та інтегрованої теорії управління ризиками ІТ. Метою дослідження є розробка рекурсивної та конвергенційної методології інвестиційного управління процесами цифровізації підприємства.

Структурно відображено складові процесу інвестиційної цифровізації підприємств та сформовано детерміновану 5-компонентну модель розробки рекурсивної та конвергенційної методології управління на основі цифрової економіки. Визначено, що рекурсивно-конверсійна методологія базується на розумінні цифрових трансформацій управління інвестиціями на підприємстві як складної системи, що характеризується, насамперед, різноманітністю та неоднорідністю складових елементів, численними внутрішніми та зовнішніми зв’язками, що обумовлює різноманітність їх взаємодії, зміни складу та стану системи.

Рекурсивна модель забезпечує управління інвестиціями цифровізації в підприємство як послідовний перехід між процесами одного рівня лише після реалізації всіх циклів, передбачених для поточного процесу. Зосереджено увагу на проблемах раціонального та сталого містобудування в умовах урбанізації, що є основою для розробки та реалізації концепції «Розумного міста». У результаті теоретичного аналізу основних визначень «розумного міста» запропоновано авторське бачення цього поняття. Реалізація «Розумного міста» в контексті захисту прав людини виділимо основні завдання з урахуванням розвитку когнітивних технологій.

Посилання

Clarck C. (1957) Conditions economic progress. 3rd ed. London: The Macmillian Co. New York, St. Martin’s press.

Breznitz D., Kenney M., Rouvinen P., Zysman J., Ylä-Anttila Р. (2011) Value capture and policy design in a digital economy». Journal of Industry, Competition and Trade. Vol. 11. Iss. 3. pp. 203-207. doi: 10.1007/s10842-011-0108-3.

Clemons E. (1995) Strategiс and business planning, reengineer-ing». Sloan management review. Vol. 36. No 4.

Future Readiness and Productivity relationship in the IDM World. Digital Agenda 2014-2017. Available: www.digitaleagenda.de/Content/DE/_Anlagen/2014/08/2014-08-20-digitale-agenda.pdf?__ blob=publicationFile& v=6.

Kleiner G. (2013) Sistemnaia ekonomika kak platforma razvitiia sovremennoi ekonomicheskoi teorii. [System economics as a platform for the development of modern economic theory]. Voprosy ekonomiki, no 6. pp. 4-28.

Klejner G. (2004) Nanojekonomyka [Nanoeconomics]. Voprosy ekonomiki, no 12, pp. 70-93.

Lyytinen K., Hirschheim R. (1987) Information systems. Failure – the study and classification of empirical literature. Oxford University Press, Oxford, UK, 1987.

Rudenko M. (2018) Tcifrovіzatcіia ekonomіki: novі mozhlivostі ta perspektivi [Digitization of the economy: new opportunities and prospects]. Ekonomіka ta derzhava. No 11. pp. 61-65.

Baldwin R. (2011) Trade and Industrialization After Globaliza-tion's 2nd Unbundling: How Building And Joining a Supply Chain Are Different and why it Matters». Working paper 17716, NBER Working Paper Series. 39 р.

Cabinet of Ministers of Ukraine (2018), Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine « On approval of the Concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2018-2020», available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/67-2018-%D1%80.

Kupriyanovsky V., Namit D. (2016) Digital economy – Smart way to work. International Journal of Open Information Technologies, vol. 2, pp. 26-33.

Tkachenko V., Kwilinski A., Klymchuk M. (2019) The economic-mathematical development of buildings construction model optimization on the basis of digital economy. Management Systems in Production Engineering. vol. 27. Issue 2. pp. 119-123. DOI 10.1515/mspe-2019-0020

Kuzior А., B. Sobotka, Filipenko А., Kuzior Р. (2019) Marketing Communications of Administrative Organs of Local Governance and Local Community. Marketing and Management of Innovations, 2, p. 314-325. http://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-26

Klymchuk М., Shegda M. (2016) Conceptual principles of the socially responsibile enterprise marketing management (as example, sales of painting materials)». Economics and education, no. 1, pp. 58-61.

Daly Н., K. N. Townsend (1993) Valuing the earth: economics, ecology, ethics. Cambridge: The MIT Press

Gruber Н. (2017) Innovation, skills and investment: A digital industrial policy for Europe. Economia e Polotica Industriale: Journal of Industrial and Business Economics, Vol. 44, Iss. 3, pp. 327-343. doi: 10.1007/s40812-017-0073-x.

Fobel Р., Kuzior А. (2019) The future (Industry 4.0) is closer than we think. Will it also be ethical? AIP». Conference Pro-ceedings, 2186(1). https://doi.org/10.1063/1.5137987

Yudina Т. (2016). Understanding the digital economy. Theoretical Economics, vol. 3, pp. 12-16.

Keil M. (1995) Detection and prevention of risks of system design. Programmer. Vol. 8. Iss. 3. pp. 17.

Guzhva I., Klymchuk M., Klochko А, Ivanov E. (2021) Digitalization, Energy Saving and Innovation in Public and Private Sectors: Monograph. Ivano-Frankivsk : Foliant publishing house.

Tkachenko V., Klymchuk M. (2020) Theoretical and methodological basis of cognitive economics formation, Abstracts of V International Scientific and Practical Conference. Oslo, Norway, 25-27 рр. http://doi.org/10.46299/ISG.2020.II.V

Tkachenko V., Klymchuk M. (2021) Cognitive Technologies as a Determinant of the Economic Transformation Process and Energy Efficiency of the Economy: Monograph. Kyiv.

##submission.downloads##

Опубліковано

01.04.2022

Як цитувати

Климчук M. (2022). МЕТОДОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ЦИФРОВИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Innovation and Sustainability, (1), 20–33. https://doi.org/10.31649/ins.2022.1.20.33

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.