АНАЛІЗ СТАНУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.232.239

Ключові слова:

корпоративна культура, анкетування, корпоративний стиль, лояльність, конкурентоздатність, молокопереробне підприємство

Анотація

У статті викладено загальний підхід до аналізу наявного стану корпоративної культури одного з молокопереробних підприємств України. Показано метод діагностики за допомогою анкетування та статистичної обробки отриманих даних. Згідно результатів анкетування встановлено, що співробітники вважають, що вони формують певну корпоративну культуру, працюючи в компанії, проте не відчувають себе учасниками великої справи, не уявляють повною мірою місію компанії. Проте всі співробітники відповіли, що їм подобається працювати в компанії, а це ‑ один з головних параметрів прихильності і лояльності. Щодо слабких сторін корпоративної культури, то їх виділено такі: слабка реалізація фірмового стилю та низька доступність для працівників будь-якої фірмової атрибутики. До сильних сторін віднесено ‑ її стиль управління та мала кількість конфліктів всередині компанії. Напрямком до покращення корпоративної культури є реалізація спільних заходів для обміну досвідом серед співробітників; підвищення особистого досвіду співробітників завдяки організації для них поїздок на курси підвищення кваліфікації. Діагностика корпоративної культури дозволяє класифікувати рівень трудових відносин, що склалися в різних структурних підрозділах і в організації в цілому. Розуміючи, в якому полі працює організація, можна вибудувати в кожному структурному підрозділі відповідну його завданням політику управління персоналом або провести корекцію корпоративної культури, що підвищить конкурентоздатність підприємства загалом.

Посилання

Zakharova O.V., Horodnychuk N.V. (2013) Justification of the scientific principles of ensuring the quality of professional development of the personnel of an industrial enterprise. Economy of industry. #4 (64). P.123-134.

Zbrytska T.P. (2013) Advantages of creating a corporate university as a tool for personnel development. Herald of socio-economic research. Vol. 1. P. 354-358.

Zyazyun I.A. (2000) Continuing education: conceptual foundations and modern technologies. Creative personality in the system of continuing professional education: international. of science conference, May 16–17 2000/ed. S. O. Sysoeva, O. G. Romanovskyi. Kharkiv: KhDPU.

Lytovchenko I. M. (2017) Corporate education in the United States of America: theory and practice: monograph. National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Institute of Pedagogical Education and Adult Education. Kyiv: B.A. Sladkevich

Kharchyshyn O.V. (2011) Creation of a comprehensive target program to improve product quality management. Economic Herald of Donbass. No. 2(24). P. 181-184.

Ajzen I. (1991) The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes. Vol. 50(2). P. 179-211.

Cameron K.S., Quinn R.E. (2006) Diagnostics and change of organizational culture. NY: John Wiley & Sons, Inc.

Handbook of Maintenance Management and Engineering (2009) / Ben-Daya M. et al. London: Springer.

Hoyle R.H. (2011) Structural equation modeling for social and personality psychology. London: Sage.

Lucas H. (2005) Information Technology: Strategic Decision Making for Managers: Wiley.

Meister J. (1998) Corporate Universities: Lessons in Building a World-Class Work Force. NY: McGraw-Hill.

Rademakers M. (2005) Corporate Universities: Driving Force of Knowledge Innovation. The Journal of Workplace Learning. Vol. 17. P. 130-136.

Schein E.H. (2004) Organizational culture and leadership. Edite 3. NY: Wiley. John Wiley & Sons, LTD.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.12.2022

Як цитувати

Сеник, Ю. (2022). АНАЛІЗ СТАНУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНИ. Innovation and Sustainability, (4), 232–239. https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.232.239

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.