Формування іміджу компанії на основі «Xiaomi»

Автор(и)

  • Анастасія ВІРКОВСЬКА Західноукраїнський національний університет https://orcid.org/0000-0002-0723-5772
  • Вікторія КОШІЛЬ Західноукраїнський національний університет

Ключові слова:

імідж компанії, ринок смартфонів, компанії-виробники смартфонів, споживачі, конкуренти, SWOT аналіз, PEST аналіз, маркетингові стратегії

Анотація

Проблема створення іміджу національної бізнес-організації, не в змозі конкурувати з компаніями, що працюють на глобальному ринку, через що виникає питання формування та покращення іміджу компанії, адже від цього залежить її успіх. Але велика кількість аспектів управління іміджем залишаються проблемними, особливо це стосується внутрішнього іміджу компанії, що є важливим мотивуючим фактором. Важливість іміджу в індустрії смартфонів сьогодні не можна недооцінювати, оскільки ця галузь невпинно розвивається. Через посилену конкуренцію в секторі технологій, виробники смартфонів змушені не лише випускати продукцію високої якості, але й активно працювати над приверненням уваги до своїх брендів. Маркетингові стратегії відіграють критичну роль у збільшенні обсягів продажів, формуванні позитивного іміджу компанії та утриманні лідируючих позицій на ринку. У статті досліджені різноманітні маркетингові підходи, які впроваджуються компаніями-виробниками смартфонів, від «Apple» до «Xiaomi», проаналізовані їхні стратегії залучення споживачів, вплив на їхнє сприйняття та способи виокремлення на ринку. Визначено сутність іміджу та елементи його формування, розглянуто методи та інструментарій управління іміджем компанії, охарактеризовано діяльність «Xiaomi», проаналізовано імідж компанії та фактори, що впливають на її репутацію, виокремлено проблеми розвитку іміджу «Xiaomi» та напрямки його вдосконалення на основі досвіду основних конкурентів.

Біографії авторів

Анастасія ВІРКОВСЬКА, Західноукраїнський національний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та економічної теорії

Вікторія КОШІЛЬ, Західноукраїнський національний університет

студентка бакалаврату

Посилання

Bolotova V. O., Lyashenko N. O., Agalarova K. I. (2021) Imageology: text of lectures for students of specialties 054 “Sociology”, 061 “Journalism”. Kharkiv: NTU “KhPI”. 150 p.

Bulhakova O.V. (2017) Brand image of the enterprise in the consumer market. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Issue 13. Part 1. pp. 31-36, available at URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/13_1_2017ua/9.pdf

Ivantsiv O. V. (2019) The phenomenon of the image in modern linguistics. Scientific Bulletin of the DDPU named after I. Franko. Series “Philological Sciences”. Linguistics. No. 12. pp. 77-80.

Lozovsky O. M., Dronchak I. V. (2016) Formation of the image of the enterprise as an element of competitiveness. Young Scientist. № 1(1). pp. 101-104, available at URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1) 25.

Lytvynenko K.O., Pohosyan K.V. Corporate image as a factor of the company's competitiveness, available at URL: http://econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2020/31_70_2/31_70_2_2/7.pdf

Marketing strategies of smartphone manufacturers: from “Apple” to “Xiaomi”, available at URL: https://mavr.ua/ua/marketingovi-strategii-virobnikiv-smartfoniv/

Orban-Lembryk L.E. (2003) Psychology of management: a guidebook. Kyiv: Akademvydav. 568 p.

Pshenyshnyuk I. O. (2012) Enterprise image as a method of competitive struggle. Economy and the state. No. 5. pp. 19-21

The smartphone market: “Samsung” barely holds the lead, and “Apple” has been overtaken, available at URL: https://blog.allo.ua/ua/rinok-smartfoniv-samsung-led-utrimuye-pershist-aapple-obijshli_2018-11-47

Semenchuk T. B., Hera O. G. (2014) A modern model of organizational image formation. Scientific Bulletin of Kherson State University. Ser.: Economic sciences. Issue 7(3). pp. 178-181.

Senyshyn O. S., Kryveshko O. V. (2020) Marketing: education. manual. Lviv. 347 p.

Strotsyuk Yu. V. The essence and importance of a positive image for the enterprise, available at URL: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18766

Trach O. Yu., Kariy O. I. Image, brand, and reputation: their relationship and influence on the development of territories, organizations, and individuals, available at URL: https://ena.lpnu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/88aed8a2-3d5e-4e01-8072- 3ca685f62570/content

Khymych I., Balatsko B. (2019) The uniqueness of brands is the key to the financial success of companies. Galician Economic Herald. № 1 (56). pp. 92-105.

About Xiaomi. Xiaomi Global Official Site – Mi Global Home, available at URL: https://www.mi.com/global/about/

Corporate Image. Reference for Business. Encyclopedia, available at URL: https://www.referenceforbusiness.com/small/Co-Di/Corporate-Image.html

Development history of “Xiaomi”, available at URL: https://www.mi.com/about

Global Smartphone Market Share: By Quarter, available at URL: https://www.counterpointresearch.com/global-smartphone-share

The 20 “Xiaomi” statistics you need to know in 2021. HostingTribunal, available at URL: https://hostingtribunal.com/blog/xiaomi-statistics/#gref

##submission.downloads##

Опубліковано

02.01.2025

Як цитувати

ВІРКОВСЬКА A., & КОШІЛЬ V. (2025). Формування іміджу компанії на основі «Xiaomi». Innovation and Sustainability, (4), 112–125. вилучено із https://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/article/view/308

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають