АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ТУРИЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.110.115

Ключові слова:

соціальні технології, управління соціальним об'єктом, підприємства промисловості туризму

Анотація

В умовах динамічних соціальних змін у світовій практиці управління все в більшою мірою затверджується інноваційний метод освоєння соціального простору – його технологізація. Соціальні технології виступають як інтелектуальний наукомісткий ресурс, використання якого дозволяє не лише вивчити та передбачити різні соціальні зміни, а й активно впливати на практичне життя, отримувати ефективний прогнозований соціальний результат. З огляду на глобальні соціально-економічні трансформації, відбулося ускладнення всіх життєвих процесів, зокрема управлінських. Це спричинило розуміння необхідності оптимізації управління, що означає зробити його технологічнішим. У зв'язку з цим у сучасних організаціях останнім часом широко використовуються соціальні технології, створені задля перетворення соціального об'єкта з метою отримання гарантованого ефекту. Важливою особливістю підприємств промисловості туризму є висока значимість людського чинника, що робить виправданим застосування соціальних технологій. Актуальність практичної проблеми соціальних технологій підкреслюється усвідомленням подій змін у соціально-економічний простір, в тому числі і у сфері послуг. До них відносяться, посилення ролі людського ресурсу у господарській сфері, взагалі, в управлінні організацією, у її успіхах та життєздатності, зростання ролі і відповідальності кожного учасника організації; зміна параметрів, а також характер соціально-економічної динаміки сучасного суспільства, прискорення ринкових процесів, виникнення нових соціально-економічних наслідків глобалізації; безпрецедентні зміни соціально-економічного середовища на всіх рівнях систем управління у зв'язку з поширенням інформаційних і комунікаційних технологій і заснованих на них систем управління інформаційними процесами в організаціях; затребуваність особистісно професійного потенціалу фахівців усіх рівнів, зокрема, підприємницьких талантів, вміння впевнено поводитися у ситуаціях невизначеності та ризику; сміливості брати на себе відповідальність за складні проблеми в непередбачуваному конкурентному середовищі, особливо характерного для сфери послуг.

Посилання

Azarova T.V., Abramov L.K.(2004). Sotsialni tekhnolohii. Chastyna 1. ISKM, Kirovohrad.

Lukashevych A.P., Myhovych I.I., Pinchuk I.M. (2001) Sotsialna robota v Ukraini: teoretyko-metodychni zasady. K.: MAUP.

Shandova N.V., Kyrychenko N.O. (2020) Doslidzhennia efektyvnosti vykorystannia sotsialnykh tekhnolohii v dilnosti pidpryiemstv. Visnyk KhNTU, № 2(73), р. 134-140.

Tumanian Yu.R., Ishchenko-Padukova O.O., Movchan I.V.(2018) Krytychni sotsialni tekhnolohii v systemi suchasnoi ekonomichnoi polityky [Critical social technologies in the system of modern economic policy]. Problemy ekonomiky, №1, р.115- 119.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.09.2022

Як цитувати

Калініченко , С., Сподар , К. ., Грібіник , А. ., & Попкова, С. (2022). АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ТУРИЗМУ. Innovation and Sustainability, (3), 110–115. https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.110.115

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають