ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ФОРМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ТЕХНІЧНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.139.144

Ключові слова:

дистанційне навчання, викладання іноземної мови, моделі дистанційного навчання, інноваційні технології, інформаційні технології, інноваційна діяльність, вебінар, інноваційні методи викладання

Анотація

У статті розглядаються інноваційні форми та методи дистанційного навчання при викладанні іноземної мови в технічних вищих навчальних закладах. Проаналізовано переваги та недоліки форм і методів дистанційного навчання. Дистанційні засоби навчання дедалі ширше впроваджуються в освітній процес. Тому пріоритетним напрямом вважається пошук новацій у розробці методик та технологій для таких занять. У статті наводиться приклад опрацювання вченими інноваційних форм та методів дистанційного навчання при викладанні іноземної мови у таких напрямках: підвищення інтенсивності занять; розширення змісту; будівництвом індивідуальних траєкторій для кожного студента, враховуючи його здібності та мотиваційно-ціннісну сферу особистості; інтенсифікацію самостійної роботи учнів. Серед них: інноваційні інформаційні освітні технологіі, інтерактивні методики навчання, роль викладача, що є рушієм інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. Розглянуто також види взаємодії між студентом, викладачем і навчальними матеріалами. Визначені особливості впровадження інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ЗВО, охарактеризовані основні якості та критерії технологічності освітнього процесу у ЗВО. Досліджено та науково обґрунтовано особливості дистанційного навчання, як форми втілення інноваційних та інформаційних технологій в освітній процес ЗВО, розглянуті методи та засоби формування професійних компетенцій. Встановлено, що основним змістом діяльності вищого навчального закладу повинно стати проектування інноваційного освітньовиховного середовища. З’ясовано, що дистанційне навчання підвищує якість навчання за рахунок використання новітніх технологій та електронних бібліотек.

Посилання

Dudko L. A. (2004) The role of innovative pedagogical technologies in the formation of competitive specialists. Multiversum. Philosophical almanac, No. 39, pp. 1–4.

Kovaleva S. M. (2008) Innovative forms and methods of professional cooperative education. URL: http://eprints.zu.edu.ua/2135/1/8.pdf.

Kozlakova G. O. (1997) Theoretical and methodological foundations of the application of information technologies in higher technical education. K.: IZMN.

Kolodnytska O. (2011) Project technologies in the context of general pedagogical training of teachers. Problems of modern teacher training, No. 4 (Part 2), pp. 66-71.

Kostikova I. I. (2009) Theoretical and methodological principles of professional training of future teachers of foreign languages by means of information and communication technologies. 13.00.04 - theory and methodology of professional education. Dissertation abstract for obtaining the scientific degree of Doctor of Pedagogical Sciences. Kharkiv.

National strategy for the development of education in Ukraine for 2012-2021. URL: http://guonkh.gov.ua/content/documents/16/1517/Attaches/ 4455.pdf.

Polat E.S., Bukharkina M. Yu., Moiseeva M. V. (2004) Theory and practice of distance learning: [study guide for students. higher ped. educational institutions]. K.: "Akademiya".

Project. Ministry of Education and Science of Ukraine. Order "On approval of time norms for planning and accounting of educational work and lists of the main types of methodical, scientific and organizational and educational work of pedagogical and scientific-pedagogical employees of higher educational institutions. URL: mon.gov.ua›img/ zstored/files/normi chasy.doc.

Romanov R. (2009) Review of Web 2.0 technologies for learning. e-Learning PRO, No. 10, P. 2.

Teveleva S. V. (2000) Electronic textbook as a means of distance learning: Method, recommendations. Informatics and education, No. 8, pp. 48-50.

Akkoyunlu B., Soylu M. Y. (2006) A Study on Students’ Views About Blended Learning Environment. Hacettepe University, Faculty of Education, Department of Computer Education and Instructional Technology, Ankara, Turkey.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.09.2022

Як цитувати

Булгару , Н., & Дзятко , А. . (2022). ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ФОРМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ТЕХНІЧНОМУ ЗАКЛАДІ. Innovation and Sustainability, (3), 139–144. https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.139.144

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.