МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА НОВІ РИНКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172

Ключові слова:

стратегія маркетингу, позиціонування продукції, сегментування ринку, методологія, маркетингова політика

Анотація

У дослідженні розкрито актуальність проблеми удосконалення методики формування маркетингової стратегії просування на ринок нової продукції. Метою дослідження є вдосконалення теоретико-методичних та прикладних засад обґрунтування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки. Проаналізовано мікро- та макро-, а також ендо- та екзогенні чинники впливу на формування маркетингових стратегій суб’єктів господарювання. Проаналізовано зовнішнє конкурентне середовище функціонування аналізованого у дослідженні підприємства. Встановлено, що це ринок гострої конкурентної боротьби, причому рівень конкуренції на ньому поступово послаблюється. Складено конкурентну карту ринку продукції підприємств за такими параметрами, як розмір ринкової частки конкурента та темпи її розширення (звуження). Розроблено модель обрання маркетингової стратегії просування продукції підприємства на нові ринки залежно від виявлених конкурентних переваг. Доведено, що маркетингову стратегію просування продукції на нові ринки доцільно трактувати як сукупність елементів, які характеризують принципово відмінну від конкурентів логіку на основі використання ключових компетенцій для максимально ефективного розподілу стратегічних ресурсів у системі бізнес-процесів із метою пропозиції на ринку продукції, яка відповідає пріоритетам споживачів.

Посилання

Bilen'kyj, O. Yu. (2015). Analysis of the competitive strategies of TNCs in the context of globalization of economic activity. Economic analysis. Vol. 2. pp. 36-41.

Vasyltsiv, T. G., Yaroshko О. R. (2018). Financial security of the enterprise: place in the system of economic security and priorities of strengthening at the post-crisis stage of economic development. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 21.2. pp. 132-136.

Diachenko, T. A. (2015). Competitive strategies of industrial companies that provide repair services. Biznes Inform. Vol. 6. pp. 150-154.

Yankovyj, O.H. (2013). Competitiveness: assessment of the level and areas of improvement. Atlant. Odesa. Ukraine.

Lupak, R. L., Didych, А. М. (2017). Economic bases of ensuring the competitiveness of the enterprise in market relations. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 20.6. pp. 248-252.

Panasenko, D. (2008). Systematic approach to competitiveness indicators. Formation of market relations in Ukraine. Vol. 3. pp. 19-24.

Rodionov, P. Yu. (2015). Features of the development strategy of the enterprise in terms of the information economy. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Vol. 1 (42). pp. 64-68.

Romanko, O. P. (2009). Determinants of competitiveness of machine!building enterprise. Actual problems of economy. Vol. 3. pp. 113-126.

Frolova, T. O. (2009). Corporate strategy global investment business. Effective economy. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1130&p=1

Yepifanova I. Yu., Pankova V. D., Tkachuk L. M. (2021) Stratehichne upravlinnia ryzykamy v systemi upravlinnia personalom. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. no. 6, pp. 12-15.

Yepifanova, I., Dzhedzhula, V. (2022) Mistse protsesu upravlinnia proektamy v stratehii rozvytku pidpryiemstv. Innovation and Sustainability, no. 3, pp. 8–13. https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.8.13

Tsyhanok, O. O. (2009). Analysis of the position of the company in the competition for the method of competitive advantage. Actual problems of economy. Vol. 9. pp. 155-162.

Cherep, A. V. (2012). Methodological approaches to assessing the competitiveness of enterprises. Innovative economy. Vol. 8 (34). pp. 77-79.

Chumak, L. F. and Harkava, L. V. (2013). Key aspects of the competitiveness of enterprises. Biznes Inform. Vol. 1. pp. 212-215.

Vasyltsiv, T. G., Lupak, R. L., Kunytska-Iliash, M. V. Strategic approaches to the effective use of intangible assets as a condition for strengthening the competitiveness of enterprise. Scientific Bulletin of Polissya. № 2 (14). pp. 8-15.

Dzhereliuk Y., Kravchik Yu., Garaphonova О., & Katkova Т. (2022). Estimation of competitiveness of products of the machine-building enterprise as the integral characteristic of efficiency of its marketing activity. Modeling the development of the economic systems, (2), 101–108. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-13.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.12.2022

Як цитувати

Закрижевська , . І. ., Каткова , Т., & Карпенко , В. (2022). МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА НОВІ РИНКИ. Innovation and Sustainability, (4), 160–172. https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.