СТАЛІСТЬ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
DOI:
https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.230.238Ключові слова:
сталий розвиток, стратегічні пріоритети, корпоративна соціальна відповідальність, показники ESG, зацікавлені сторони, стратегічні ризики, конкурентоспроможність, штучний інтелект, цифровізаціяАнотація
Формування стійких передумов стратегічного розвитку підприємства в умовах підвищених ризиків є актуальним завданням управління. Для її вирішення запропоновано розглянути набір інструментів і необхідних ресурсів, а також внести зміни в систему управління. Корпоративна соціальна відповідальність показує взаємодію бізнесу, суспільства та держави в контексті глобальних умов сучасного розвитку. Крім того, впровадження стратегії КСВ має вирішальне значення для забезпечення успіху будь-якої програми корпоративної соціальної відповідальності. Успішний план КСВ – це конкурентна перевага, довіра інвесторів та клієнтів, яка має бути підкріплена прозорими, лаконічними та позитивними довгостроковими звітами, статистикою, антикризовим менеджментом та глобальним галузевим планом, що приносить користь усім існуючим структурам та майбутнім поколінням . Розвиток сфери наукових інтересів у цьому напрямку має актуальність і стратегічне значення для подальшого поширення парадигми сталого розвитку. Підприємство має навчитися долати ризики та управляти ними: облік сталого розвитку в оцінці бізнес-ризиків та аналізі можливостей, вивчення портфеля компаній, управління ланцюгами поставок, оцінка стратегій і бізнес-моделей з метою виявлення загроз і можливостей, співпраця з консалтинговими компаніями є складовими стратегічного управління сучасною компанією. У публікації авторами висвітлено вибір стратегічних цілей сталого розвитку та основні напрями досягнення, а також обґрунтовано їх доцільність.
Посилання
Kleine, A., Von Hauff, M. (2009). Sustainability-driven implementation of corporate social responsibility: Application of the integrative sustainability triangle. Journal of Business Ethics, 85(3), 517. https://doi.org/10.1007/s10551-009-0212-z
Montiel I. (2008). Corporate social responsibility and corporate sustainability: Separate pasts, common futures. Organization & Environment, 21(3), 245-269. https://doi.org/10.1177/1086026608321329
Barnett M. L., Henriques I., Husted B. W. (2020). Beyond good intentions: Designing CSR initiatives for greater social impact. Journal of Management, 46(6), 937–964. https://doi.org/10.1177/0149206319900539
Gon A., Mititelu C. (2016). CSR practices in leading Indian banks. In D. Crowther & LM Lauesen (Eds.), Accountability and social responsibility: International perspectives (Developments in corporate governance and responsibility, Vol. 9, pp. 127–153). https://doi.org/10.1108/S2043-052320160000009006
Sanders N. R., Wood J. D. (2015) Foundations of sustainable business: Theory, function, and strategy. John Wiley & Sons.
Pires, C. M., Moura-Leite, R. C., Pereira M. WG, Tang-Serquen I. (2020). Corporate social responsibility from the consumer perspective: a cross-cultural study. Brazilian Journal of Marketing, 19(2), 334-360. https://doi.org/10.5585/remark.v19i2.17773.
Porter M. (1980) Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors. Free Press, New York
The Big Four accounting firms need sustainability experts — and are investing big in training in order to get them /Catherine Boudreau Jun 13, 2022 URL:https://www.businessinsider.com/accounting-and-financial-firms-are-hiring -sustainability-experts-2022-6
Zamlynskyi V. et al 2023 IOP Conf. Ser.: Earth Environ. Sci. 1126 012002 DOI 10.1088/1755-1315/1126/1/012002
Modern trends in digital transformation of marketing & management/ collective monograph /Edited by Olena Chukurna and Viktor Zamlynskyi. Košice: University of Safety Management in Košice, 2023. 605 p. https://cutt.ly/x6ivFyQ
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Завантаження
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Innovation and Sustainability
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.