ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЧАСТИНИ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНИХ СПІЛЬНОТ У РОЗБУДОВІ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ (НА ПРИКЛАДІ СПІЛЬНОТИ МАЛЯРІВ)
Ключові слова:
соціальні мережі, комунікації, органічний охват, контент, цільова аудиторія, малярна спільнота, Ліга Майстрів, Construction Junkie Community, Builders' Talk Group, Home Builders Association, Building Designers Association, Facebook, Instagram, TikTok, Messenger, Snapchat, WhatsApp, Viber, Badoo, TinderАнотація
У статті здійснено аналіз соціальних мереж та їх роль в сучасному світі як ключового інструменту об'єднання соціальних груп будівельників різних спеціальностей. З’ясовано, що соціальні мережі забезпечують зручний та швидкий зв'язок між фахівцями, сприяють обміну досвідом та інформацією про нові технології та методи роботи, створюють можливість для спільної роботи над проектами та колаборації, розширюють мережу контактів та знаходять нових партнерів і клієнтів. Виявлено, що соціальні мережі є платформою для освіти та навчання, де можна знаходити навчальний контент і ресурси для підвищення кваліфікації. Обґрунтовано, що соціальні мережу відкривають широкі можливості для маркетингу та просування будівельних послуг і товарів, допомагаючи залучати нових клієнтів, підвищувати впізнаваність бренду та розширювати бізнес у будівельній галузі. Здійснено порівняльний аналіз соціальних мереж та встановлено, що їх використання як частини інноваційного менеджменту дозволяє власникам брендів ефективно взаємодіяти з малярами через створення платформ для обміну ідеями та досвідом, що сприяє покращенню розуміння потреб малярів, їхніх поглядів на використання лакофарбової продукції та бажання вдосконалювати свої навички. Застосування інноваційного менеджменту через соціальні мережі також дозволяє власникам брендів створювати сприятливу інноваційну культуру серед малярів.
Посилання
Anders, A. Team communication platforms and emergent social collaboration practices. Int. J. Bus. Commun. 2016, 53, 224–261. [Google Scholar] [CrossRef].
Kereri, J.O.; Harper, C.M. Social networks and construction teams: Literature review. J. Constr. Eng. Manag. 2019, 145, 03119001. [Google Scholar] [CrossRef].
Al-Shehan, A.O.; Assbeihat, J.M. An Investigation of the Impact of Social Media on Construction Project Management. Civ. Eng. J. 2021, 7, 153–164. [Google Scholar] [CrossRef].
Ryan Roberts, Marketing Reimagined: The Effect of TikToks. Success On Social Media Advertisement, Dec 2023, https://scholarscompass.vcu.edu/auctus/89
Bazaka, R., & Yefremov, A. (2023). Instrumentarii sotsialnykh merezh v inovatsiinomu menedzhmenti suchasnykh tekhnolohii. Tavriiskyi naukovyi visnyk. Seriia: Ekonomika, (18), 268-273. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.18.31
Bunyak N. M. (2022) Innovative Management: Lecture Notes. Lutsk: Lesya Ukrainka Volyn National University, 132 p.
Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho / per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. Kyiv : Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. 208 s.
Vasylkovskyi B. «Yak sotsialni merezhi vplyvaiut na suspilstvo ta biznes» , Inproject https://inproject.org/vplyv-soczialnuh-merezh-na-suspilstvo-i-biznes/
Posibnyk z pytan vykorystannia sotsialnykh merezh. Robota iz sotsialnymy merezhamy. Rozroblenyi Departamentom presy i publichnoi informatsii Konsultatyvnoi misii YeS v Ukraini. m. Kyiv, serpen 2020 r.
https://www.statista.com/statistics/278414/number-of-worldwide-social-network-users/
https://gs.statcounter.com/social-media-stats/all/ukraine
Kolodiichuk A. «Marketynh sotsialnykh merezh: Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku», The 12th International scientific and practical conference “Modern thoughts on the development of science: ideas, technologies and theories” (March 26 – 29, 2024) Amsterdam, Netherlands. International Science Group. 2024
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Завантаження
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.