ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ВИЯВЛЕННЯ ТА ПРОТИДІЮ ЗАГРОЗАМ ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.49.54

Ключові слова:

економічна безпека підприємства, маркетингова складова економічної безпеки підприємства, види загроз економічній безпеці підприємства, виклики, ризики, система маркетингового моніторингу загроз економічній безпеці

Анотація

У статті визначено роль та значення маркетингу й маркетингової складової економічної безпеки підприємства з позиції забезпечення його функціонування за умов трансформації бізнес-середовища, обумовленого широкомасштабним вторгненням росії на територію України. За результатами дослідження визначено сутність та окреслено ступінь деструктивного впливу економічних категорій, що безпосередньо впливають на економічну безпеку підприємства, зокрема: загроза, виклик, ризик, небезпека. Визначено види загроз економічній безпеці підприємства з позицій маркетингу. Обґрунтовано доцільність застосування та поетапне наповнення системи маркетингового моніторингу загроз економічній безпеці та визначено основні вимоги до її функціонування. Окреслено групи факторів, що впливають на економічну безпеку підприємства та проаналізовано їх вплив. Наведено особливості стану та перспективи розвитку легкої промисловості в Україні.

Посилання

Dragun, A.O. (2020). Vyznachennia vplyvu systemy chynnykiv, shcho vplyvaiut na ekonomichnu bezpeku pidpryiemstva [Determining the impact of a system of factors influencing the economic security of the enterprise], Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho naukovoho universytetu - Scientific Bulletin of Uzhgorod Scientific University, v. 34, р. 64-71. Retrieved from : http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/34_2020ua/13.pdf [in Ukrainian].

Bushman, T.S. (2017). Vyznachennia vplyvu zovnishnoho seredovyshcha na formuvannia kadrovoi bezpeky pidpryiemstva [Determining the impact of the external environment on the formation of personnel security of the enterprise], Efektyvna ekonomika - Efficient economy, no. 2. Retrieved from : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5457 [in Ukrainian].

Ganus, S.M. Marketing kak instrument obespecheniya ekonomicheskoj bezopasnosti rynochnoj deyatelnosti [Marketing as a tool for ensuring the economic security of market activities]. Retrieved from: https://ecsn.ru/files/pdf/200902/200902_132.pdf [in Russian]

Yanchuk, T.V. & Statkevych, K.O. (2020). Vdoskonalennia tekhnolohii marketynhovoho audytu diialnosti pidpryiemstva lehkoi promyslovosti [Improving the technology of marketing audit of light industry enterprises], Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia - Economics and organization of management, no. 3 (39), р. 192-205 [in Ukrainian]

Lypskaia, D. L. & Krasnova, V.V. (2010). Faktory, opredeliaiushchye rost tsen na myrovom rynke shveinoi promыshlennosty [Factors Determining Price Growth in the World Garment Industry Market]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu - Herald of Khmelnytsky National University, no.3, v. 1, p. 106-108

Meskon, M. Kh. (1992). Osnovy menedzhmenta [Fundamentals of management]. 720 р. [in Russian]

Osovska, H. V., Osovska, O.L. (2007). Menedzhment orhanizatsii [Management of Organizations], 676 р. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

01.07.2022

Як цитувати

Асамоах-Черемех , Д., & Матюх, С. (2022). ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ВИЯВЛЕННЯ ТА ПРОТИДІЮ ЗАГРОЗАМ ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Innovation and Sustainability, (2), 49–54. https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.49.54

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.