ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ В МАРКЕТИНГУ: АНАЛІЗ ВИКЛИКІВ І МОЖЛИВОСТЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104

Ключові слова:

маркетинг, діджиталізація, діджитал-маркетинг, діджитал-реклама, виклики, можливості

Анотація

На основі проведеного дослідження встановлено, що діджитал-маркетинг активно розвивається та набуває широкої популярності в Україні та світі. Діджитал-маркетинг (або цифровий маркетинг) – це стратегія маркетингу, яка використовує інтернет-технології та цифрові канали зв'язку для просування товарів або послуг. У роботі визначено основні компоненти діджитал-маркетингу (веб-сайти, пошуковий маркетинг, соціальні медіа, електронна пошта, контент-маркетинг, онлайн-реклама, аналітика та вимірювання). Щоб зрозуміти, якою мірою цифровізація впливає на маркетинг, важливо проаналізувати трансформацію основних інформаційних, стратегічних і операційних маркетингових заходів у цифровій революції. Установлено, що незважаючи на неймовірні переваги, на шляху розвитку діджитал-маркетингу постають певні виклики (управління маркетинговим бюджетом, можливість загубитися серед конкурентів, генерація трафіку та потенційних клієнтів, оптимізація ROI, багатоканальні маркетингові стратегії, використання засобів і технологій, побудова та підтримка видимості бренду, розуміння своєї аудиторії) та запропоновано способи їх вирішення. Наведено основні статистичні показники сфери діджитал-маркетингу та цифрової реклами. Порівнюючи три основні ринки цифрової реклами – США, Китай і Європу, США можна вважати найбільшими, адже на них припадає більше третини світових витрат на цифрову рекламу. Представлена кореляційно-регресійна модель дозволила встановити залежність між показниками діджитал-реклами та показником загального рекламного медіа-ринку. Визначено, що до ключових способів цифрової трансформації маркетингу можна віднести персоналізований, інтерактивний і маркетинг у режимі реального часу. Серед можливостей діджитал-маркетингу виокремлено вісім ключових, зокрема: глобальне охоплення, цільова аудиторія та персоналізація, лояльність клієнтів, економічна ефективність, ефект мультиплікатора, контроль, вимірні результати в реальному часі, розвиток бренду.

Посилання

Barone, A. (2023). Digital Marketing Overview: Types, Challenges & Required Skills, available at: https://www.investopedia.com/terms/d/digital-marketing.asp.

Cham, T.-H., Cheah, J.-H., Memon, M., Fam, K.-S., László, J. (2022). Digitalization and its impact on contemporary marketing strategies and practices. Journal of Marketing Analytics, vol. 10 no. 2, pp. 103-105. DOI: 10.1057/s41270-022-00167-6.

Conti, E., Camillo, F., Pencarelli, T. (2023), The impact of digitalization on marketing activities in manufacturing companies. The TQM Journal, vol. 35, no. 9, pp. 59-82. DOI: https://doi.org/10.1108/TQM-11-2022-0329.

Digital Advertising: market data & analysis,. available at: https://de.statista.com/statistik/studie/id/42327/dokument/digital-advertising-report/.

Digital Marketing, available at: https://symphony-solutions.com/services/digital-marketing.

Digitalization of marketing: A new era of customer engagement, available at: https://kurums.com/digitalization-of-marketing-a-new-era-of-customer-engagement/.

Gupta, N. (2020). Digital Marketing: Trends, Opportunities, and Challenges. Asian Journal of Management, vol. 11, is. 4, рр.434-440. DOI: 10.5958/2321-5763.2020.00066.9.

Harte T. Digital Marketing Statistics for 2023, available at: https://www.digitalthirdcoast.com/blog/digital-marketing-statistics.

Hutchins, M. (2023). 11 Common Digital Marketing Challenges and How to Overcome Them, available at: https://www.semetrical.com/11-common-digital-marketing-challenges-and-how-to-overcome-them/.

Investitionen in digitale Werbung in Europa in den Jahren 2006 bis 2022, available at: https://de.statista.com/statistik/daten/studie/154021/umfrage/ausgaben-fuer-online-werbung-in-europa/.

Shewale, R. 176 Impactful Digital Marketing Statistics (2023), available at: https://www.demandsage.com/digital-marketing-statistics/#:~:text=General%20Digital%20Marketing%20Statistics&text=49%25%20of%20marketers%20say%20that,to%20a%20survey%20from%20Gartner.

Shpak, N., Kuzmin, O., Dvulit, Z., Onysenko, T., Sroka, W. (2020). Digitalization of the Marketing Activities of Enterprises: Case Study. Information, vol. 11, is. 109. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd 2022.nom2.035.

Vlasenko, O., Budnik, О. (2020). Tsyfrova transformatsiia marketynhovykh tekhnolohii: kooperatyvnyi vektor [The digital transformation of marketing technologies: cooperative vector]. Scientific Horizons, no. 06 (91), рр. 42–51. DOI: 10.33249/2663-2144-2020-91-6-42-51.

Ihnatenko, R. (2021). Tsyfrovi komunikatsii v marketynhu: sutnist ta perspektyvy rozvytku v umovakh pandemii COVID-19 [Digital communications in marketing: essence and prospects for development in the context of the COVID-19 pandemic]. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. Economic series. Legal series, no. 31. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.6034732.

Losheniuk, S., Kireeva, K., Milashovska, O. (2023). [Dilemma issues of digital marketing development in the realities of large‐scale military aggression]. Academic Visions, no. 21. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8143076.

Mushka, D., Bondarenko, V., Popadynets, N. (2021). Sutnist ta evoliutsiia digital-marketynhu [Nature and evolution of digital-marketing]. Regional Economy, no. 2, рр. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18.

Об'єми рекламного ринку, available at: https://vrk.org.ua/research.html.

Obikhod, S., Matveyev, M., Boiko, V. (2023). Digital-marketynh v umovakh tsyfrovizatsii suchasnykh biznes-protsesiv [Digital marketing in the context of digitalization of modern business processes]. Economy and society, no. 50. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd 2022.nom2.035.

Ponomarenko, I., Siabro, S. (2021). Osoblyvosti vykorystannia personalizovanoho marketynhu v umovakh didzhytalizatsii [Peculiarities of using personalized marketing in the conditions of digitalization]. Economic space, no. 172, рр. 52-55. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/172-9.

Semenіuk, S. (2022) Didzhytalizatsiia protsesu upravlinnia marketynhom pidpryiemstva [Digitalization of the enterprise’s marketing management process]. Socio-Economic Problems and the State, vol. 27, no. 2, pp. 35-44. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd 2022.nom2.035.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

Петренко, Д. (2023). ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ В МАРКЕТИНГУ: АНАЛІЗ ВИКЛИКІВ І МОЖЛИВОСТЕЙ. Innovation and Sustainability, (3), 96–104. https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.