ФУНКЦІЇ МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ КОМАНД ВІДДАЛЕНОЇ ПІДТРИМКИ КІНЦЕВИХ КОРИСТУВАЧІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В ГЛОБАЛЬНОМУ ІТ ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Олена Мороз Вінницький національний технічний університет
  • Олександр Кисса Вінницький національний технічний університет https://orcid.org/0009-0003-8859-5829

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2023.4.6.18

Ключові слова:

ІТ підприємство, ІТ інфраструктура, інформаційні технології, технічна підтримка, програмне забезпечення, апаратне забезпечення, комунікація, кінцеві користувачі

Анотація

В статті досліджено та проаналізовано функції та моделі міжнаціональних команд технічної підтримки в глобальних ІТ компаніях у контексті постійної модернізації інформаційних систем. Здійснено огляд останніх наукових досліджень та публікацій в галузі інформаційних систем та менеджменту команд підтримки з метою визначення сучасних тенденцій та функцій міжнаціональних команд у глобальному ІТ середовищі. Основні проблемні аспекти в рамках об'єкта досліджень: роль організаційної підтримки у впровадженні ефективної віддаленої роботи, глобальне управління ІТ, стратегії управління конфліктами в мультикультурних командах та інноваційні методи віддаленої співпраці. В статті визначено  внески відомих дослідників та оцінено вплив їхніх досліджень на загальний розвиток даного напряму досліджень. Крім того, автори статті поставили за своє завдання визначення нових теоретичних підходів та оптимальних моделей  організації міжнаціональних команд технічної підтримки, враховуючи унікальні виклики та культурні особливості, специфічні для галузі ІТ. Напрямок дослідження в статті полягає в глибокому розгляді та узагальненні функцій міжнаціональних команд технічної підтримки кінцевих користувачів інформаційних систем в глобальному ІТ підприємстві з метою поглиблення і виявлення нових аспектів у науковому дискурсі та визначення напрямків подальших досліджень у даній галузі.

 

Посилання

Errichiello L., Pianese T, 2021. The Role of Organizational Support in Effective Remote Work Implementation in the Post-COVID Era, Chapter 13. DOI: 10.4018/978-1-7998-6754-8.ch013. IGI Global, pp. 223-225

Siew Kien Sia, Christina Soh, Peter David Weill. Global IT Management: Structuring for Scale, Responsiveness, and Innovation. Communications of the ACM. DOI: 10.1145/1666420.1666449, pp 61-63

Sameh Abadir, Ph.D. (IMD Business School Switzerland), Eric Tetteh Batsa, MBA (Kwame Nkrumah University of Science and Technology), Michael Neubert, Ph.D. (International School of Management Paris), Daphne Halkias, Ph.D. (International School of Management Paris) – Leading Multicultural Teams in Agile Organizations: An Integrative Literature Review. SSRN Electronic Journal, 2019. DOI: 10.2139/ssrn.3507635

Druta, R., Druta C., Negirla P., Silea I, 2021. A Review on Methods and Systems for Remote Collaboration. Applied Sciences, 11 (21), 10035. https://doi.org/10.3390/app112110035

Choudhury P., Foroughi C., Larson B, 2021. Work-from-Anywhere: The Productivity Effects of Geographic Flexibility. Strategic Management Journal. https://doi.org/10.1002/smj.3251

Bernstein E. S., Turban S, 2018. The impact of the 'open' workspace on human collaboration. Philosophical Transactions of the Royal Society B 373: 20170239. DOI: http://dx.doi.org/10.1098/rstb.2017.0239

Bernstein E., Shore J., Jang A. J., 2022. Network Centralization and Collective Adaptability to a Shifting Environment. Harvard Business School and Boston University. https://ssrn.com/abstract=4028115

Cygal K., Gilliland M., Hannibal E., Stirling E. Remote work: The road to the future. Transformation of the Global Workforce. Link

Tabunshchyk G. V., Kaplienko T. I., Petrova O. A., 2016. Design and modeling of software of modern information systems. Study guide. Zaporizhzhia: Dyke Pole. Zaporizhzhia National Technical University. ISBN 978-966-2752-07-0

Vanіea K., Rashidi Y., 2016. Tales of Software Updates: The process of updating software. DOI: http://dx.doi.org/10.1145/2858036.2858303

National Skill Development Corporation, 2022. Transformation the Skill Landscape. Service Engineer IT Hardware. Participant Handbook, published by Electronic Sector Skills Council of India (ESSCI). Link

Gilster R. PC Hardware: A Beginner’s Guide. Copyright by The McGraw-Hill Companies. DOI: 10.1036/0072194405

Klimushyn P., Solianyk T., Mozhaev O., Nosov V., Kolisnyk T., Yanov V., 2021. Hardware Support Procedures for Asymmetric Authentication of the Internet of Things. Innovative technologies and scientific solutions for industries. ISSN 2524-2296. DOI: https://doi.org/10.30837/ITSSI.2021.18.031

Yuanxiang John Li, Elizabeth Hoffman, 2019. Iowa State University Ames, Iowa 50011. Information Security Policy Compliance. https://www.researchgate.net/publication/337144310

Ahmad Al-Omari, Omar El-Gayar, Amit Deokar. Dakota State University. Security Policy Compliance: User Acceptance Perspective. Hawaii International Conference on System Sciences https://www.researchgate.net/publication/232653521

Grebenyuk A. M., Rybalchenko L. V. Fundamentals of information security management: a textbook. Dnipro: Dnipro State University of Internal Affairs, 2020. 144 pp

State of Oklahoma. Policy, Information Security Policy, Procedures, Guidelines, 2017. Office of Management and Enterprise Services | Information Services

Karaymeh A., Qasaimeh M., Ababneh M., Al-Fayoumi M., 2019. Enhancing Data Protection Provided by VPN Connections over Open Wi-Fi Networks. DOI: 10.1109/ICTCS.2019.8923104

Nahid M. H., 2015. Network Virtualization & Modeling of VPN Security. International Journal of Advanced Research in Computer Science and Software Engineering. ISSN: 2277 128X. https://www.researchgate.net/publication/352709814

Jyothi K. K., Reddy B. I, 2023. Study on Virtual Private Network (VPN), VPN’s Protocols and Security. International Journal of Scientific Research in Computer Science, Engineering, and Information Technology. ISSN: 2456-3307. https://www.researchgate.net/publication/368831275

Miller L., Way P., 2021. Unified Communications as a Service. RingCentral Special Edition. John Wiley & Sons, Inc. Hoboken. ISBN 978-1-119-81942-4

Dziembek D., Turek T., 2018. Characteristics and Application of Unified Communications as a Service (UCAAS) in Enterprises. Informatyka Ekonomiczna | Business Informatics. DOI: 10.15611/ie.2018.4.04. https://www.researchgate.net/publication/336893470

Barthwal D., 2016. Mobile Device Management (MDM) in Organizations. DOI: 10.13140/RG.2.1.2467.7362. https://www.researchgate.net/publication/305380830

Ragsdill D., 2017. Best Ways to Extend Endpoint Management and Security to Mobile Devices: Combining Endpoint Protection and Mobile Device Management (MDM). Quest Software Inc. Link

Borissova D., Dimitrova Z., Dimitrov V., 2020. How to Support Teams to be Remote and Productive: Group Decision-Making for Distance Collaboration Software Tools. ISSN 1314-2119. DOI: 10.11610/isij.4603. https://www.researchgate.net/publication/346809373

Bardel C., Falk Y., 2020. L1, L2 and L3: Same or different? Stockholm University, Sweden. DOI: 10.1177/0267658320941033

Hasan M. Z., Sarwar N., Alam I., Hussain M. Z., Siddiqui A. A., Irshad A, 2023. Data Recovery and Backup Management: A Cloud Computing Impact. DOI: 10.1109/ICEST56843.2023.10138852. https://www.researchgate.net/publication/371256448

Challagidad P. S., Birje M. N., 2019. Local and Remote Recovery of Cloud Services Using Backward Atomic Backup Recovery Technique for High Availability in Strongly Consistent Cloud Service: Recovery of Cloud Service for High Availability. International Journal of Advanced Pervasive and Ubiquitous Computing. DOI: 10.4018/IJAPUC.2019100102. https://www.researchgate.net/publication/336189877

Singh K., Kaur G., 2022. Data Backup and Recovery. International Journal for Technological Research in Engineering. ISSN: 2347 - 4718. Department of Computer Science Engineering, Bhagwan Mahaveer College of Engineering and Management, Sonipat, India. www.ijtre.com

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

Мороз, О., & Кисса, О. (2023). ФУНКЦІЇ МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ КОМАНД ВІДДАЛЕНОЇ ПІДТРИМКИ КІНЦЕВИХ КОРИСТУВАЧІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В ГЛОБАЛЬНОМУ ІТ ПІДПРИЄМСТВІ. Innovation and Sustainability, (4), 6–18. https://doi.org/10.31649/ins.2023.4.6.18

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають