БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ В АНТИКРИЗОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КОМПАНІЙ

Автор(и)

  • Ніла ТЮРІНА Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-1337-1460
  • Тетяна НАЗАРЧУК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-9153-0733
  • Олександр Гурницький Хмельницький національний університет
  • Віталій Ковальчук Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.118.127

Ключові слова:

антикризовий менеджмент, комунікації, бренд-комунікації, управління

Анотація

В статті  досліджено теоретичні та практичні аспекти використання комунікаційних технологій в антикризовому менеджменті. Розглянуто сутнісні та структурні характеристики антикризового управління та можливі причини виникнення кризових ситуацій на підприємствах.  Визначено основні особливості,  вимоги до використання комунікаційних технологій в умовах кризи та  можливі  помилками  у їх застосуванні. Проведено дослідження поняття «бренд-комунікації», акцентовано увагу на соціальній складовій бренду та  її вплив на мотивацію і поведінку цільової аудиторії. Означено бренд-комунікаторів та їх роль у бренд-комунікаціях. Обґрунтовано необхідність розробки плану з управління кризовими комунікаціями в умовах невизначеності.  Досліджено практичний досвід успішного та не вдалого використання бренд-комунікацій міжнародними компаніями. Зроблено висновки щодо найважливіших вимог до змісту інформації, що використовується в комунікаціях з різними стейкхолдерами,  для збереження іміджу компаній та майбутнього успішного їх розвитку.

Біографії авторів

Ніла ТЮРІНА, Хмельницький національний університет

кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, менеджменту та адміністрування

Тетяна НАЗАРЧУК, Хмельницький національний університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки, менеджменту та адміністрування

Олександр Гурницький, Хмельницький національний університет

аспірант

Віталій Ковальчук, Хмельницький національний університет

аспірант

Посилання

Lavrenko, D. V., Sutnist antykryzovoho menedzhmentu, Aktualni problemy menedzhmentu ta finansiv v suchasnykh hlobalizatsiinykh protsesakh, 2018r. S. 59-61.

Burger King Corporation. URL: https://www.bk.com/

Pryiatelchuk, O. A., and Yu. S. Kovalchuk. Osnovni instrumenty ta komunikatsiini tekhnolohii upravlinnia reputatsiinym kapitalom v umovakh kryzy. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo, Vyp. 3, (2014r.): 124-133.

Todorchuk O. Komunikatsii pid chas pandemii: lektsiia. URL: https://bazilik.media/komunikatsii-pid-chas-pandemiilektsiia-oleksandra-todorchuka

Dziana, H. O., & Dzianyi, R. B., Upravlinnia komunikatsiiamy v umovakh kryz. Dniprovskyi naukovyi chasopys publichnoho upravlinnia, psykholohii, prava, Vyp. 2, 2022r., S. 13-21.

Kotys N., Upravlinnia orhanizatsiinymy komunikatsiiamy u kryzovykh sytuatsiiakh. AKTUALNI PROBLEMY MENEDZhMENTU TA PUBLIChNOHO UPRAVLINNIa V UMOVAKh SUChASNYKh VYKLYKIV, Vyp. 74., 2023 r., S. 74-76.

Harmatiuk O. Efektyvni komunikatsii ta informatsiini zakhody v kryzovykh sytuatsiiakh [Elektronnyi resurs] / Oksana Harmatiuk, Adriana Harmatiuk // Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava. — 2017. — Vyp. 1 (16). — S. 121- 128. - Rezhym dostupu.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17goovks.pdf.

Ovsianyk, V. M., Kryzovi komunikatsii v umovakh nadzvychainykh sytuatsii, Visnyk Natsionalnoi akademii derzhavnoho upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy. Seriia: Derzhavne upravlinnia, Vyp. 2, 2018r., S. 105-111.

Adam Figueroa, Crisis Management Examples: Learn from These 7 Brands. 2022r. URL: https://brandfolder.com/resources/crisis-management/

Chipotle Mexican Grill. URL: https://www.chipotle.com/

Cracker Barrel Old Country Store. URL: http://34.225.233.128/about/heritage-and-history

Gucci (House of Gucci). URL: https://www.gucci.com/int/en/

Johnson & Johnson. URL: https://www.jnj.com/

Kentucky Fried Chicken. URL: https://www.kfc-ukraine.com/

Lis Anderson, 4 EXAMPLES OF CRISIS MANAGEMENT YOU CAN LEARN FROM /in BLOG, CRISIS AND ISSUES MANAGEMENT, DIGITAL PR AND MARKETING, PR/ 2023. URL: https://www.ambitiouspr.co.uk/crisis-management-you-can-learn-from/

Matias Rodsevich, Effective Crisis Management Plan Examples. 2022r. URL: https://prlab.co/blog/20-effective-crisis-management-plan-examples/

Nike. URL: https://www.nike.com/

PepsiCo. URL: https://www.pepsi.com/

Slack (Slack Technologies, LLC, kompaniia Salesforce). URL: https://slack.com/

Tide (Procter & Gamble). URL: https://tide.com/en-us

Uber. URL: https://www.uber.com/ua/uk/

United Airlines. URL: https://www.united.com/en/us

Virgin Group. URL: https://www.virgin.com/

Volkswagen. URL: https://www.volkswagen.ua/

Adam Figueroa, Crisis Management Examples: Learn from These 7 Brands. 2022r. URL: https://brandfolder.com/resources/crisis-management/

Lis Anderson, 4 EXAMPLES OF CRISIS MANAGEMENT YOU CAN LEARN FROM /in BLOG, CRISIS AND ISSUES MANAGEMENT, DIGITAL PR AND MARKETING, PR/ 2023. URL: https://www.ambitiouspr.co.uk/crisis-management-you-can-learn-from/

##submission.downloads##

Опубліковано

27.09.2024

Як цитувати

ТЮРІНА, Н., НАЗАРЧУК, Т., Гурницький, О., & Ковальчук, В. (2024). БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ В АНТИКРИЗОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КОМПАНІЙ. Innovation and Sustainability, (3), 118–127. https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.118.127

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають