ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.145.150Ключові слова:
аграрні підприємства, маркетингові стратегії, бренд, позиціонування, конкурентоспроможність підприємствАнотація
Внаслідок суттєвого загострення конкурентної боротьби, обумовленої ринковими відносинами, агропромисловий сектор в Україні змушений впроваджувати нові підходи в управлінні економічним розвитком, здійснювати та вдосконалювати маркетингову діяльність, приділяючи більшу увагу маркетинговим стратегіям - ключовому інструменту розвитку агробізнесу.
Аграрно-промисловий комплекс є стратегічно важливою галуззю народного господарства, а тому потребує ґрунтовного дослідження перспектив розвитку регіонів, в яких сільське господарство суттєво впливає на соціально-економічний розвиток території.
Посилання
Bilovodska O., Haidabrus N. Teoretyko-metodychni zasady stvorennia brenda. Marketynh i menedzhment innovatsii. – 2012. № 1. – S. 35-43.
HazudaS. Evoliutsiini pidkhody do kontseptsii rozvytku brendynhu. Naukovyi visnyk Polissia,2023. N 2 (27). S. 53-61.
Hazuda S. Teoretychni pidkhody do traktuvannia katehorii «Brendynh rehioniv». Food Industry Economics,2023. 15(4). C.58-63,
Honchar O. I. Brendynh, yak instrument zabezpechennia rezultatyvnosti hospodarskoi diialnosti suchasnoho pidpryiemstva / O. I. Honchar // Sotsialno-ekonomichnyi rozvytok rehioniv u konteksti mizhnarodnoi intehratsii : nauk. zhurn. / Khersonskyi nats. tekhn. un-t. – Kherson, 2016. - № 14 (3). – S. 53-56.
Traut, Dzh. Pozytsionuvannia – hra, v yaku hraiut liudy v sohodnishnomu sviti "i ya tezh" [Elektronnyi resurs] / Dzh. Traut, E. Rais; prov. O. Sukhenko. - Rezhym dostupu: http://marketing.by/mnenie/pozitsionirovanie-igra-vkotoruyu-igrayut-lyudi-v-segodnyashnem-mire-i-ya-tozhe-dzhek-traut
Khrutskyi, V. Ye. Metodyka pozytsionuvannia tovaru iz 7 krokiv [Elektronnyi resurs] / V. Ye. Khrutskyi. - Rezhym dostupu : http://www.marketing.spb.ru/ lib-research/segment/product_positioning.htm
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Завантаження
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.