ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.145.150

Ключові слова:

аграрні підприємства, маркетингові стратегії, бренд, позиціонування, конкурентоспроможність підприємств

Анотація

Внаслідок суттєвого загострення конкурентної боротьби, обумовленої ринковими відносинами, агропромисловий сектор в Україні змушений впроваджувати нові підходи в управлінні економічним розвитком, здійснювати та вдосконалювати маркетингову діяльність, приділяючи більшу увагу маркетинговим стратегіям - ключовому інструменту розвитку агробізнесу.

Аграрно-промисловий комплекс є стратегічно важливою галуззю народного господарства, а тому потребує ґрунтовного дослідження перспектив розвитку регіонів, в яких сільське господарство суттєво впливає на соціально-економічний розвиток території.

Біографії авторів

Вікторія БІЛИК, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

докторка економічних наук, професорка,завідувача кафедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

Віра ШПИЛЬОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

докторка економічних наук, професорка, професорка катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

Анна ВОЙНІКОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

викладач кафедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

Посилання

Bilovodska O., Haidabrus N. Teoretyko-metodychni zasady stvorennia brenda. Marketynh i menedzhment innovatsii. – 2012. № 1. – S. 35-43.

HazudaS. Evoliutsiini pidkhody do kontseptsii rozvytku brendynhu. Naukovyi visnyk Polissia,2023. N 2 (27). S. 53-61.

Hazuda S. Teoretychni pidkhody do traktuvannia katehorii «Brendynh rehioniv». Food Industry Economics,2023. 15(4). C.58-63,

Honchar O. I. Brendynh, yak instrument zabezpechennia rezultatyvnosti hospodarskoi diialnosti suchasnoho pidpryiemstva / O. I. Honchar // Sotsialno-ekonomichnyi rozvytok rehioniv u konteksti mizhnarodnoi intehratsii : nauk. zhurn. / Khersonskyi nats. tekhn. un-t. – Kherson, 2016. - № 14 (3). – S. 53-56.

Traut, Dzh. Pozytsionuvannia – hra, v yaku hraiut liudy v sohodnishnomu sviti "i ya tezh" [Elektronnyi resurs] / Dzh. Traut, E. Rais; prov. O. Sukhenko. - Rezhym dostupu: http://marketing.by/mnenie/pozitsionirovanie-igra-vkotoruyu-igrayut-lyudi-v-segodnyashnem-mire-i-ya-tozhe-dzhek-traut

Khrutskyi, V. Ye. Metodyka pozytsionuvannia tovaru iz 7 krokiv [Elektronnyi resurs] / V. Ye. Khrutskyi. - Rezhym dostupu : http://www.marketing.spb.ru/ lib-research/segment/product_positioning.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

27.09.2024

Як цитувати

БІЛИК, В., ШПИЛЬОВА, В., & ВОЙНІКОВА, А. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Innovation and Sustainability, (3), 145–150. https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.145.150

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають