ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ФАКТОРА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.158.163

Ключові слова:

конкурентоспроможність, корпоративна культура, підприємство, туризм

Анотація

В умовах високої конкуренції на рівні країн, корпорацій, окремих підприємств довгострокова конкурентоспроможність туристичного підприємства визначається повним використанням менеджментом та персоналом свого інтелектуально-ділового потенціалу на благо ефективного відтворення та сталого розвитку організації. Метою статті є дослідження ролі корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності туристичного підприємства. Співробітники підприємства є головною рушійною силою задля досягнення цілей та реалізації стратегії розвитку. Від того, наскільки кожен співробітник компанії залучено до діяльності підприємства, залежить ступінь досягнення стратегічних цілей компанії, отже, її довгострокова конкурентоспроможність та розвитку на ринкових умов. Залучення персоналу в діяльність підприємства є найважливішим фактором розвитку будь-якого підприємства в сучасних умовах конкуренції. Життєвий потенціал та успішне функціонування організації в цілому залежать від ефективності сформованої в ній корпоративної культури: стійких норм та цінностей, зразків позитивної та негативної поведінки та інших значних елементів, які впливають формування культури у компанії. Для того, щоб визначити силу та рівень розвитку існуючої в компанії корпоративної культури, а також виявити напрями для подальшого вдосконалення, необхідно проводити в організації періодичну оцінку результативності коштів, вкладених у розвиток цього напряму.

Корпоративна культура впливає на працездатність менеджерів організації, рівень обслуговування, взаємодію з внутрішнім та зовнішнім середовищем. Формування корпоративної культури – актуальна задача кожної туристичної організації, яка прагне плідно та повноцінно функціонувати в сучасному конкурентному середовищі

Посилання

Zakharchyn H.M. Korporatyvna kultura: navch. posibnyk / H. M. Zakharchyn, ta in.; red. : H. M. Zakharchyn. Lviv: Novyi svit-2000, 2011. 344 s

Krushelnytska O.V., Melnychuk D.P. Upravlinnia personalom : navchalnyi posibnyk. Kyiv : Kondor, 2003. 296 s.

Uhryn O. H. Psykholohiia upravlinnia: praktychnyi posibnyk / – Lviv: LvDUVS, 2017. – 164 s.

Tarasova O. V.Korporatyvna kultura yak instrument efektyvnoho menedzhmentu pidpryiemstva. Ekonomika kharchovoi promyslovosti. 2013. № 3.S. 28-32. URL: www.irbisnbuv.gov.ua

Fisenko E. S., Malyk I. P. Korporatyvna kultura yak faktor pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh «Aktualni problemy ekonomiky i upravlinnia» Fakultetu menedzhmentu ta marketynhu NTUU «KPI». 2016. №10. URL: ape.fmm.kpi.ua/article/download/66920/pdf_27.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.03.2022

Як цитувати

Калініченко , С., Грібіник, А. ., & Аврята, . А. . (2022). ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ФАКТОРА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Innovation and Sustainability, (1), 158–163. https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.158.163

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають