ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.54.59

Ключові слова:

трейд-маркетинг, рекламний менеджмент, лояльність споживачів

Анотація

В статті висвітлено основні проблеми застосування трейд-маркетингу як одного з найефективніших інструментів рекламного менеджменту задля управління лояльністю споживачів. Зазначено на актуальності досліджуваної теми в умовах ринкових відносин. Проаналізовані праці вчених, що займалися дослідженням даних питань, виокремлено недостатньо досліджені аспекти. Зазначено на тому, що сучасні тенденції щодо підвищення конкуренції на ринку роздрібних торговельних закладів України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль для того, щоб мотивувати споживачів здійснити покупку та утримати їх лояльність.

Акцентовано увагу на тому, що застосування інструментів трейд-маркетингу спрямовано на підвищення споживчої цінності товарів для кінцевих споживачів. Зазначено цільову аудиторією на яку спрямовуються інструменти трейд-маркетингу. Розглянуто основні інструменти трейд-маркетингу за цільовою аудиторією на яку вони спрямовуються та сучасні його інструменти трейд-маркетингу.

Зазначено на особливу роль мерчандайзингу в управлінні діяльністю роздрібного торговельного підприємства на засадах трейд-маркетингу. Сформульовані показники, за допомогою яких визначається ефективність впровадження інструментів трейд-маркетингу у діяльність роздрібних торговельних підприємств.

Зроблено висновок про те, що розробка та впровадження інструментів трейд-маркетингу у діяльність роздрібного торговельного закладу сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, стимулюванню покупців до здійснення повторних покупок, формуванню емоційної прихильності та лояльності споживачів до закладу, удосконаленню рекламно-комунікаційної політики закладу, збільшенню обсягів продажів

Посилання

Bohun L. YU., Rozumei S. B., Nikolaienko I. V. (2018) Klasyfikatsiia instrumentiv treid-marketynhu. Ekonomichnyi analiz, Tom 28, № 4, pp. 167-172.

Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. (2018) Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho; per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. – K. : Vyd. hrupa KM-BUKS.

Rozumei S. B., Yudenko H. YU., Honcharova O. A. (2020) Suchasni tendentsii vykorystannia treid-marketynhu na vyrobnychykh ta torhovelnykh pidpryiemstvakh. URL: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-39.

Andrushkevych Z. M., Haliuk YA. D. (2018) Metody zaluchennia kliientiv u torhovo-rozvazhalni tsentry. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, №5, T.2, pp. 11-13.

Boiko R.V. (2013) Vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti vyrobnycho-torhovelnoho pidpryiemstva. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. № 6, T.2. рр. 83-88.

Boyko R.V. (2012) Reklamna diyal'nist' torhovel'nykh pidpryyemstv Ukrayiny. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky, T. 2. №6, рр. 219-223.

Boyko R.V. (2014) Vdoskonalennya komertsiynoyi diyal'nosti torhovel'noho pidpryyemstva na osnovi optymizatsiyi polityky tovarorukhu. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky. T. 2. №5, рр. 128-133.

Bojko R.V. (2017) Formuvannya efekty`vnoyi polity`ky` prosuvannya produkciyi pidpry`yemstva na ry`nku. Visny`k Xmel`ny`cz`kogo nacional`nogo universy`tetu. Ekonomichni nauky`. T.1. №6, рр. 42-48.

Boiko R.V. (2019) Formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. T.2. №5, рр 19-25.

Boiko R.V. (2021) Kontseptualni pidkhody do zastosuvannia kontseptsii marketynh-menedzhmentu na pidpryiemstvi. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, №6, рр. 100-107.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.12.2022

Як цитувати

Бойко, Р., & Андрушкевич, З. . (2022). ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ. Innovation and Sustainability, (4), 54–59. https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.54.59

Номер

Розділ

Articles

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.